Моето любимо!

Моето любимо!
Mога цяла вечност да те гледам, да те вдишвам и вятърът ти да гали лицето ми..../Созопол/

понеделник, 3 март 2008 г.

Колко е малко човешкото око , а колко много красота може да види!
Вървя по нос Емине, малкото село е останало зад гърба ми, пред мен е само морето.
Поглеждам в краката си - гъст килим от съвсем ниска трева и безброй бели цветчета като малки звездички посипани по нея. Вдигам поглед и поглеждам към морето - спокойно и синьо. Тази картина е може би най-съвършената, която човек може да види. Поне за мен е такава.
Мисля си...И тази земя, и това море, и този вятър са били цяла вечност заедно. Цяла вечност... а аз съм само миг край тях и утре вече няма да ме има. И какво като няма да ме има, за тях това е без значение. Те винаги ще бъдат така красиви и толкова заедно.
Морето ще гали Земята, а тя ще го прекръща в някой залив. Вятърът ще играе с Морето и ако стане прекалено бурен, то Земята ще му даде подслон да си почине.
Само миг имам, за да видя тази безкрайност и тази красота, с малкото си око. Само миг, за да почувствам тази любов, която съществува и цяла вечност да я нося в душата си. Само един миг, в който да поема въздух и да го подаря на тях и безкрайността им.
Колко е малко окото ми и колко много красота виждам...

2 коментара:

Анонимен каза...

Искам да ти кажа,че изчетох всички неша и страшно ми харесват,найстина.Харесвам стила ти на писане.
Ако издаваш или решиш в бъдеще да издадеш тези неща,аз съм желяеща да ги имам.
Хубаво е да има повече хора като теб,които откриват големите неща,в малките предмети:)
Keep going:)
teodora14-Продавалник:)

Анонимен каза...

И аз също изчетох всичко и честно да ти кажа съм очарована.Много ми харесаха всички.Наистина издай ги,за да могат всички да се докоснат до твоето творчество,което е невероятно.Страхотна си!Дорелия